0,00 Ft
Kosárhoz

Gyakori kérdések

Mindenképp regisztrálnom kell az oldalon?

Nem, vendégként is vásárolhatsz.

Csak interneten keresztül lehet rendelni?

A webáruházban történő vásárlás csak elektronikus úton (online) leadott megrendeléssel lehetséges!
Telefonon és e-mailben rendelést felvenni nem áll módunkban.

Van minimum/maximum rendelési érték?

A megrendelésnek sem minimum, sem maximum értéke nincs.

Személyesen is át tudom venni a rendelésemet?

Jelenleg erre nincs lehetőség.

Külföldön élek, ide is kérhetem a rendelést?

A megrendeléseket csak Magyarországon belül szállítjuk ki.

Mennyi ideig tartja meg a kosár a belepakolt termékeket?

A kosár tartalma a kosár létrejöttétől (tehát az első termék kosárba kerülésétől) számított 7 nap elteltével törlődik.

Hogyan kapom meg a számlát az online vásárlásról?

A számlát minden esetben a Vásárló által megadott e-mail címre küldjük letölthető formátumban.
Papír alapú számlát a csomag nem tartalmaz, de kérésre beletesszük.

Hogyan tudom törölni a leadott megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét minden esetben e-mailben kell jelezni a shop@yarn.hu címen és a rendelés azonosítószámát bele kell írni a levélbe.

Hogyan tudom utólag módosítani a szállítási címet?

A szállítási cím módosításának igényét kérjük e-mailben jelezze a shop@yarn.hu címen.

Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagot?

Webáruházunkban leadott megrendelését szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat teljesíti. A megrendelések kézbesítésére 2-5 munkanapos határidőt vállalunk.

Mennyi a kiszállítási díj?

A kiszállítási árakról részletes információt itt találsz!

Leadott rendelést szeretnék kiegészíteni egy vagy több termékkel. Lehetséges?

Leadott rendelés módosítására nincs lehetőség. Azonban ha a kiegészítő rendelésedet még az első rendeléssel azonos napon leadtad, akkor a shop@yarn.hu címre írd meg nekünk a rendelések azonosítószámát, amit egy csomagban szeretnél megkapni. Ennek elmulasztása esetén két csomagot kapsz és két szállítási díj lesz kiszámlázva.

Mégsem kérem a terméket, szeretném visszakapni a pénzem, mit tegyek?

A visszaküldött termékeket csak a shop@yarn.hu e-mail címen előre bejelentve tudjuk visszavenni.
Árut csak újra eladható állapotban veszünk vissza, amennyiben annak csomagolása (ha van) ép, tiszta, továbbá a termék nem sérült, nem hiányos és nincsenek rajta használati nyomok. Kizárólag az ügyfél által bizonyíthatóan visszaküldött és a Yarn.hu telephelyére beérkezett termékek értéke kerülhet visszatérítésre. A cikkeket 14 napon belül az eredeti ár 100%-ért vesszük vissza, 14 naptári napon túl a vásárolt termékeket nem áll módunkban visszavenni. A napok számlálása a számla kiállításának dátumával kezdődik.
A jóváírást minden esetben tételes mennyiségi és minőségi átvétel, illetve ellenőrzés előzi meg. A visszáru kezelési folyamat végén az eredeti számla 100% összegével megegyező (14 napon belüli visszaküldés esetén) jóváíró számlát állítunk ki, amelynek végösszege negatív előjelű.

A visszaküldés díja minden esetben a Vásárlót terheli!

Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagot. Hogyan tudom ezt jelezni?

Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nemcsak gyorsan, hanem pontosan is készítsük össze Neked. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak. Ezért arra kérünk, hogy mindenképp ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e. Amennyiben ehhez képest eltérést tapasztalsz, legkésőbb a kézhezvételtől számított második munkanapig jelezd nekünk telefonon a +3630 490 5224-es számon vagy írj e-mailt a shop@yarn.hu címre. A hiányt csak úgy tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán szerepel. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem áll módunkban pótolni a hiányzó terméket.